2012-10-11

Katrin Zytomierska är cirka 16 år mentalt

Nedan följer ett citat och bild från Katrin Zytomierskas blogg om att hon kräktes och blev utslängd från krogen. Är det alltså något att vara stolt över vid 36 års ålder? Jag har också råkat ut för det men då var jag 19-20 och inte var jag stolt över det. Jag tycker fortfarande att det är mycket pinsamt, ovärdigt och white-trash-aktigt. De som var stolta över sådant var mobbartjejerna i högstadiet. Och jag tror inte att Katrin har kommit särskilt långt därifrån, hon är fortfarande den där rökande, elaka, vidriga mobbaren på skolgården.



"Jag kräktes med locket stängt. Det är helt sant, jag vet inte om det var för att det var mörkt eller förmodligen var det för att jag var så jävla kalaspackad som jag missade att lyfta upp locket på toasitsen så ni kan ju tänka er hur vårt ena toaletten såg ut idag?! Kräksstänk överallt. Väggar, golv, mattor, inuti necessären... Så nu har jag skurat. Bingo är ute med kidsen så jag har legat och nu så har jag alltså skurat.
Jag blev utslängt från Fou igår också. Av en polis, ha ha ha! Ja än är det krut i gumman!"