2012-10-26

En katt i glascontainer!! :(

Något djävla anus har slängt ned en katt i en grön plåtcontanier för glas med 4 hål i ni vet, jag hörde den jama när jag gick förbi, gud vet hur länge den har legat där och hur skadad den är och hur fan kan man vara så djävla fittvidrig att man är kapabel att göra något sådant?!
 
Jag gissar att det är några ungdjävlar som gjort det och de ska fan ha ett sånt djävla kok stryk att de inte kan sitta på en vecka! Ursäkta svordomarna. Jag blir så förbannad! Jag tänker på hur den måste frysa där inne, tänk om den skurit sig och blöder?? Jag slängde lite förvirrat ned min stora halsduk till den i hopp om att den kanske var nära nog att kunna krupa upp på den och värma sig och skydda sig från glaset. Jag ringde även 11414 larmcentralen som kopplade mig till polisens ledningscentral som skulle skicka någon för att försöka få ut katten, jag satte upp en lapp som jag kilade fast under en sten där det stod att ingen ska kasta ned något glas för det är en katt däri och polisen är tillkallad.