2012-10-19

Jag är fullkomligt ointresserad och inte intresserad av varför jag inte är intresserad.

Jag är fullkomligt ointresserad av män och kärlek. Jag hyser inte ens ett endaste gram av något som vagt påminner om intresse eller passion eller lust. I stället finner jag det vara skönt att vara utan. Jag är mer intresserad av IKEA-möbler än av romans. Romans? Vad är det för något?

Har jag blivit asexuell? Eller lesbisk?

Jag är inte ens intresserad av vad jag har blivit om jag nu har blivit något, jag är inte ens intresserad av om jag skulle ha blivit något. Jag förhåller mig helt och fullkomligt ointresserad.

Detta säger mig absolut ingenting annat än att jag inte är intresserad.

Du måste vara en exeptionell magiker för att kunna uppbåda en endaste liten knappt synlig gnista av intresse hos mig och det lär du inte kunna åstakomma du alldaglige ointressante genomsnitts match.com-man.

Så. Gäsp.