2012-10-17

Hanna Widerstedt var en annan

Widerstedt

Det var alltså ett skämt! Phew! Som jag hoppades i ett tidigare inlägg, there is a God!

Fast man kan ju ifrågasätta om hon gjorde det för att bevisa en ståndpunkt/starta debatt eller som startbräda för sitt kändisskap. Jag lutar åt det senare i frågan. Jag kanske borde göra samma sak? Radera alla inlägg i den här bloggen och bli "Skandalmorsan" dvs. en vitblonderad, bröstförstorad, babianstjärtläpps kvinna på socialbidrag, Lyxfällanaspirant, allmänt låg IQ samt 5 småbarn med 5 olika fäder?
Hmmm... verkar onekligen intressant... Fast vad skulle det tjäna till? Tja, sedan när jag varit med i Big Brother och onanerat med en massagestav i livesändning och några månader senare avslöjar mitt alter ego "Anna Janzon Socialbidrag" så kan jag rida på vågen och böra skriva krönikor i AB och ge ut böcker. Eller hur?