2012-09-12

orgie i meningslöst pladder.

Jag är så sjukt sugen på ostbågar att jag har fradga runt munnen. PMS. Så. Fakkin. Sugen. Men det går inte för jag blir tjoooooooooooooooooooooooooooock!

Och nej hon går inte hem så jag får ingen mat *buhu* har de mat på Tiger lounge bar? Nej jag tror inte det de har nog bara drickat och jordnötternat. Jordnötter är ju fan värre än ostisar jag har hört att man måste springa 5 kilometer för att bli av med 10 jordnötter eller nåt sånt, det var Oprah Winfrey som sa det i en av sina shower på typ nittiotalet och av någon anledning stannade det i mitt minnescentra. Undrar om jag kommer att minnas det sedan om jag kanske blir senil eller så på gamla dar om jag nu blir gammal, som min kära mor brukar säga.

Nu kurrar det i magen. Man blir inte mätt ordentligt på fullkornsris. Fan att jag ska vara en sådan kolhydratsjunkie.