2012-09-03

Böckerna borde bannlysas av kyrkan!

Okej nu är det officiellt, jag måste sluta läsa den där djävla boken, jag har bara några sidor kvar, cirka 50 kanske sen är det stopp. Jag vill läsa fortsättningen men jag måste pausa emellan för it drives me completely insane! Jag finner mig själv vilja leva i den värld som boken målar upp, som en annan emo-tonåring! Gaaaaah! Skärp dig du är 33 år gammal! *örfilar mig själv*

Nej men allvarligt, hur kan en människa skapa en sån hypnotisk historia i sitt eget huvud som driver folk till vanvettets gräns...? Hon, författaren, måste vara ett veritabelt geni! Och GALET rik.

Sen tänker jag på skådespelarna i filmerna, de måste ju ha blivit minst lika störda som alla andra blir som läser dessa böcker och att sedan dyrkas av miljontals fans som knappt kan skilja på dem och på rollfigurerna, wow, det måste vara oerhört svårt att behålla sin kontakt med verkligheten. Phew. SOm den där tjejen som gråter på youtube för att Kristen vad hon nu heter har varit otrogen mot han... Pattinson nånting, heter han så? Krejsi! *raderar kvickt min egen youtubefilm där jag gråter långa strängar av snor och sliter mitt hår* Ehhehehe... Närå.