2012-09-18

Facebook where everyone is happpppy

Alla är lyckliga på facebook, somliga är mer galet lyckliga än andra och kan inte hålla sig från att skriva saker som "wåw va ja älskar mitt jobb krammmmm!" och "ja har världens bässsssssta pojkvän som bakar scones till mig varje morgon krammmmmmmmmm!" och "Härliga nya regnkläder och långpromenad i regnet och sedan hem och baka äppelpaj och koka kycklingfond och sylta och safta medan mannen bygger till vår perfekte, glittrande veranda och mina 20 bästa vänner står på kö itelefonen för att berätta hur mycket de älskar mig och min chef har mejlat mig och befordrat mig och gett mig löneförhöjning och barnen plockar undan sina saker och bakar kakor till mig wiiiiiiiiiiiiiiii kraaaammmmmmmmmmmmmmmmmm!!"

Ja det provocerar mig grovt so what the fuck do you bother? Ja jag är bitter och missunsam, bitter och missunsam mot alla falska f*ttor där ute som är så till den milda grad änglsiga att de känner ett trängande behov av att dagligen kräka ur sig den ena glättiga och perfekta statusuppdateringen efter den andra. Som Magnus Uggla en gång sjöng: "...då lägger jag en pizza å går ut!"

Arg? Vad menar ni?? *hamrar i blint raseri på tangenterna så att fingertopparna skinnflås*

Okej okej förlåååååååååååttttt allting är tipptopp å ja e lyckli!

GAAAAAAAH! PMS-ilska 3.0. Men det är i alla fall bättre än PMS-sorg.