2012-09-06

Ett barbröstat MMS

Vad roande det är när hanar sänder bilder på sig själva i bar överkropp. En jag dejtade en gång förra året och som av någon anledning även hamnade på min FB (han som är 42 och vill att jag ska följa med honom ut på tur med hans båt ni vet) han har sms´at mig en bild på sig själv i bara kallingarna, den officiella orsaken är att han vill visa mig sin illröda solbränna som han ådrog sig i thailand i våras men den inofficiella orsaken är ju, så klart, att visa upp sina muskler och sitt paket, som på den bilden putar avservärt som på en kalsongreklam ungefär. Så amuserande. Vad tror han ska ske menar jag? Att jag ska rusa å stad, galen av lust, hem till honom för att ta reda på om paketet håller vad det lovar på bilden? Ja jösses, det är nästan rart hur vissa hanar vill tuppa upp sig och brösta sig som en annan djungelfågel.

Visade bilden för mina vänninor och de fnissade och frågade om han hade stoppat en strumpa i kalsongerna.

Fy vad elakt va? Men som man bäddar får man som bekant ligga.