2012-08-24

Mitt undermedvetna borde vara in movie business.

Nattens shenanigans från det undermedvetna:
Det var en jättestor offentlig simbassäng där massor av folk badade. Till denna anläggning hade man hyrt in som ett slags somamrjippo ett par delfinskötare med tillhörande delfiner. Dessa delfiner släppte de bara på mitt bland det badande folket. Det var förstås inget konstigt med det alls i det undermedvetnas värld, alla gick helt enkelt bara upp ur poo...
len och lät delfinerna simma. Skötarna simmade med delfinerna, lika snabbt, under vattnet.
En av skötarna var ljust blond och kom från öststaterna, han började visa intresse för mig, jag kände detsamma men trodde att han var gift därför gjorde jag ingenting (heder åt mig även i drömmens värld!! ;) ) men plötsligt en dag ringde han mig och bjöd ut mig och han var inte gift.
Vi skulle gå på dejt men han var jättesen och jag trodde att han bangat men så kom han och sa att en av delfinerna som hette Petra hade bitit honom för att den känt att han var intresserad av mig, därför var han sen och hade ett stort, vitt sår på ena armen.

Delfinskötare? Från öststaterna? Petra?