2012-08-11

I robot.

Antingen är det något medvetet som skapat sig ett alter ego för att tjäna pengar (till priset av sin stolthet) eller så är hon rakt igenom tragisk. Jag hoppas på det första för det har i alla fall en bakomliggande tanke.
I övrigt har dessa bloggerskor förlorat förmågan att vare sig provocera eller engagera mig.
Riktiga människor är inte intresserade. Fjortisar är det men inte vuxna.
Vad skulle intressera menar jag? Det som är bra med det om man nu ska vara käckt positiv är att det idag finns plats för den unga kvinnans sexualitet och outrageous behaviour och det är direkt bra, ja att en tjej också kan vara en player utan att för den sakens skull per definition vara "hora".
Det jag däremot undrar över och vänder mig emot är att de alla måste se exakt likadana ut; platinablonda med översminkade ansikten, silikonläppar och bröst in absurdum, jag menar hur coolt och härligt vore det inte med en helt vanlig brutta från förorten; småmullig, mörkhårig och tunnläppad som levde ett outrageous behaviour?

Släpp era ängsliga ideal girls och älska det ni är.