2012-08-29

Man.

Det ringde en karl i morse när jag var på ett ganska moloket humör och orerade något om hur han blev omkringkopplad i växeln och att jag visst var ansvarig för det han sökte för det hade man sagt till honom och man hade gett honom mitt nummer, när jag pedagogiskt förklarade att det inte alls var jag som hade det han efterfrågade orerade han vidare om att det var det visst för man hade gett honom den informationen och när jag frågade vem denna man var så fick jag inget svar varpå jag sa:
- Vem denna man än är så är man felinformerad.

Då fick jag en orering om hur ointelligenta vi var och då blev jag ledsen så där som man kan bli när någon främling är extremt otrevlig på ett elakt sätt trots att MAN inte har något med saken att göra, MAN har bara råkat vara den som svarade i luren eftersom alla andra inte gör det.
Han hörde det nog för han började plötsligt be om ursäkt och han var inte arg på mig, han var arg på systemet och bla bla bla.

Tja. Jahapp. Så vet ni det.