2012-07-16

Madonna och Gwyneth.

Jag har närt en liten besatthet av Madonna det senaste kvartalet eller så, köpte till och med hennes brors Judasbok "Life with my sister Madonna" - pinsamt jo jag vet men jag är inte idel poesi och högtraveri ska ni veta (?). Hur som helst. Madonna är typ bästis med Gwyneth Paltrow av alla människor, inte för att jag påstår att jag känner dem personligen (haha!) men i och med att de lever sina liv i rampljuset så har man ju ändå en ganska ok uppfattning om vad för slags personlighetstyper de är och de där två måste väl vara de två mest omaka personlighetstyperna på denna jord? Eller? Gwyneth slår mig som väldigt ödmjuk, snäll, mild, förstående och timid medan Madonna slår mig som oförskämd, elak, självisk och opersonlig. Hur går det ihop? Jag fattart inte. För övrigt ska jag se efter om det fortfarande går att köpa Madonnas "Sexbook". Vore jag psykolog eller något sådant skulle jag välja att göra en studie i detta otroligt intressanta och megawattlysande ego.

Nämnde jag att jag har tapetserat hela min lägenhet med bilder på henne? *KIDDING!*