2012-07-24

Båttur på böljan den blå.

Och som vanligt är det inte den man i hemlighet längtar ska visa intresse för en som gör det (menar nu inte den där 26-någonting-killen på fejjan, utan en annan) utan en helt annan, den här gången en kille, eller kille och kille han är 43, som jag var på dejt med en gång anno januari 2011 tror jag att det var och som var jättetrevlig men som det inte klickade med från min sida. Jag har honom på fejjan och emellanåt kommenterar han och messar mig (jo han vet att jag inte kände/känner något för honom, jag har sagt det) och nu när jag öppnade fejjan så har han mejlat mig och frågar om jag vill följa med honom på båttur i hans (lyx)båt någon helgdag framöver. Det är väl kanske ett lyxproblem men det är ändock trist.

Vad jag ska svara? Tja. Jag är ju inte dum så jag förstår ju att hans intentioner är att det ska hända något kuttrasju någonstans där ute på någon kobbe, han är ju man (no offence killar, mina fördomar men de flesta av er är ju sådana, inte alla men de flesta) änd ajm nått dät kajnd åff a görl.