2012-07-19

Bjuda in okända i cirkeln?

Imorgon ska jag träffa min styvsyrra på vårt stammishak: Fridays i Kungsan och/men hon messade precis och frågade om hon kan ta med 2 tjejkompisar, som jag aldrig har träffat... inte för att jag är asocial och ogillar att träffa nya människor jag tänker bara på om de oskrivna umgängesreglerna säger att man kan göra så? Bjuda in främlingar till en annars intim träff (inte intim på det sättet era snuskon)? Som att gå på restaurang med sin nya dejt som man har träffat några gånger och han bjurrar två polare att följa med? Hm inte riktigt samma sak kanske men ni hajjar tänket.

Äh. Sak samma. Det blir nog trevligt ändå, jag är ganska bra på att göra det trevligt och få folk att prata och känna sig avslappnade, om jag får sägat själv. I alla fall en bra kvalité som jag har tillskansat mig, höhö.

Det kan även hända att de två okända inte är två tjejer utan två killar. Det vore urtypiskt min syrra som slugt försöker para ihop mig med alla och envar, hon vet dessutom att jag inte tycker om när hon bjuder in enligt henne potentiella pojkvänner, därför brukar hon luras ibland, eller dölja sanningen kanske är ett bättre ordval.

Jaja. Wåddävva.