2012-07-21

En blöt natt. I dubbel bemärkelse.

Det började i kungsan som ett stillsamt stril.

Några glas i all enkelhet (nej vattnet är inte mitt, fast det kanske det borde ha varit så här i retrospect)
Det var en timmes väntetid på bord men på något sätt hade ett bord glömts bort inne vid baren och där hamnade vi och upptäckte sedermera att ingen uppmärksammat misstaget och därför beställde vi mat.
Jag bröt salladstrenden och tog grilled cheese sandwich.
Sedan tog det traditionsenliga poserandet vid.


Jag tänker på de yxmord jag snart ska utföra.
Sen hamnade vi på medis. Där vidtog tjejsnacket. I dont need to say anymore.

Syrran ringde in en killkompis som hon prompt satt sig i sinnet att para ihop mig med och tro mig; hon kan vara rätt bestämd. Och extremt frispråkig. Inför alla. Men det är en del av hennes charm. Han var blott 25 år, jättefin och väldigt trevlig, verkade vara en godhjärtad person men, som jag uttryckte saken till syrran "Han är jättesöt men han är alldeles för boy-ish för mig".

En i sällskapet hade stämt dejt med någon från en dejtingsajt, vi försökte entusiastisk övertala henne att han och hans vänner skulle komma till Snaps men det gav inget resultat.

Syrran försökte strypa mig.
Hon som hade en dejt kom tillbaka och hämtade oss till en klubb som jag inte minns namnet på en bit in på medis, där fick vi träffa dejten, som påminde om en ung Paul Mccartney och var iklädd hatt (?) och hans vänner.
Det blöta kom nu både uppifrån och från baren och sedan åkte jag hem.