2014-05-28

Herrn som så gentlemannamässigt pekar ut mig som oödmjuk nedan är en herre som jag för x antal år sedan träffade via en dejtingsajt och som jag var på dejt med, det klickade inte från min sida men han verkade känna det motsatta (eller så ville han bara ligga och utgick från att vi självklart skulle just ligga) för när dejten var slut följde han mig ned till tunnelbanan och det lustiga var att han följde mig ut på perrongen och fram till dörrarna på tåget, som var han i färd med att följa med mig hem, varpå jag gav honom en kram och tackade så jättemycket för en trevlig dejt och klev på tåget - ensam. Med andra ord fick sig hans ego en törn då han trott att han haft halva inne. Sedermera har han med ojämna mellanrum försökt att få till en andra dejt med mig i sin motorbåt till vilket jag alltid artigt har tackat nej. För något år sedan skickade han mig ett MMS föreställande honom görande en selfie med det officiella syftet att visa hur illa solbränd han blivit under sin lyxsemester i Thailand (jo han beskrev det så) och det inofficiella syftet att visa upp sin välpumpade bringa och tillhörande biceps och triceps samt det högst troligen inofficiella syftet att visa det enligt honom stora putet i hans ack så tighta kalsonger, vilket var det enda plagg han på bilden var iförd.

Så vart vill jag komma med denna långa historia? Jo; till att den som i själva verket är icke ödmjuk är han och att det är roligt och att jag även inser varför han känner ett sådant brinnande begär av att klämma dit mig - han fick ju inte klämma dit sig på mig, if you know what I mean.

DING DONG the bitch is back!