2015-04-02

Skeenden som irriterar mig när jag joggar:


  • Mopeder, bilar och borströkande rökare som njutningsfullt  bolmar ut sin avgas rakt ned i mina luftrör och gör det ännu svårare att ta upp det syre som mina lungor desperat är i behov av.
  • Rök från äppelkäcka husägares våreldar efter vårens storstädning bland trädgårdens grenar, orsak samma som ovan.
  • Bilar som på pin jävla kiv dyker upp precis överallt på de mest oländiga och trängsta ställen så att jag antingen måste stanna eller springa en omväg.
  • Folk som öppet glor mig bekymrat rakt i ansiktet när de möter mig, ja, det verkar som om jag håller på att dö och är i akut behov av hjärt- lungräddning, men glo inte för i helvete!
  • Folk som öppet glor mig skadeglatt rakt i ansiktet som om de tänkte: "Ha-ha din hurtbulle, titta nu på dig vad slut du är, du är inte så spänstig som du tror va? HAHAHAHAHA!", *DÖDA!*
  • När Spotify plötsligt slutar att fungera på grund av att (gnällig röst) "Du är inte ansluten till internet!" JO! Jag är VISST ansluten till internet, det var jag för en sekund sedan och det är jag nu också din jävla piss-app!! 
  • Hundbajs. Plocka upp era hundars fakking bajs så att jag slipper bryta skenbenet av mig i mitt plötsliga studshopp i försök att undvika den motbjudande sörjan!
Det sägs att man blir aggressiv när kroppen har förbrukat kalorienergin och i stället ger sig på att bränna sockerreserverna, det märks va? Va? Va?? Vavavavava??!