2015-04-28

Jag måste fylla i en jävla blankett om skattejämkning för det avgångsvederlag som jag ska erhålla och denna jävla blankett ger mig svettiga armhålor! Jag är till att börja med inte särskilt matematiskt lagd, jag räknar gångertabellen på fingrarna, exempelvis, vidare fick jag IG i företagsekonomi i gymnasiet och det fick jag av en orsak, en gång hade jag till exempel varit borta när ett prov i detta ämne skrevs och jag fick göra provet i efterhand, det var bara jag som hade missat det så jag fick sitta ensam i ett klassrum och skriva det, döm då om min skräckblandade förtjusning då jag upptäckte att magistern hade glömt läroboken på katedern... Kanske var det där och då som min brottsliga karriär tog sitt första darrande steg (?) jag vet inte, jag vet dock att jag använde mig av boken likt den tjyv jag är men här kommer det så att ni ska förstå hur dålig jag verkligen är på ekonomi:

JAG FICK ÄNDÅ IG PÅ PROVET

Japp. S'att dårå. Nej men jag ska åka in till Skatteverket i morgon och be om hjälp.