2015-04-21


Nu ska ja gå å sova.
Go natt.

                                                               
                                                                 Nu sover ja.



Mmm, nu känner jag mig riktigt bloninbellsk.

Man ska inte hata kvinnor utan visa systraskap oavsett hur systern är eller klär sig, ja, jag vet och så förfar jag till vardags men innebär det att man som kvinna aldrig får tycka att någon av kvinnokön är direkt fånig och rudimentär? Jag tycker att många män är fåniga och rudimentära också. Jag ogillar Blondinbella på grund av att hon är fånig och rudimentär och inte på grund av att hon har en vagina mellan benen, liksom att jag ogillar Kissies lillebror, vad han nu heter, en snabb googling visar att han heter Peter, för att han är fånig och rudimentär och inte för att han har en penis mellan benen.

Okej? Okej??? OKEJ?!?!?!?!?!?