2014-09-30

Eftersom jag tycker om att observera andra människor så gjorde jag en stillsam notering om att jag var omgiven av ärbara kvinnor under mötet, alla hade ingått äktenskap och deras guldringar sken mig i ögonen och bländade mig med sitt rättfärdiga ljus tills jag började klösa mig i ansiktet och tjuta i högan sky likt en vampyr som ser ett krucifix i gammaldags vampyrfilmer innan "Twilight" gjorde entré med sina glittrande (what da fuck??) vampyrer.

Eh. Ja. Vart var jag nu? Ja just ja; den ovigda skökan delade bord med tio jungfrur, eller jungfrur förresten? För att ett äktenskap ska anses "fullbordat" så måste de väl ha knu... eh jag menar idkat gudfruktigt älskog? Eller är det borttaget sedan medeltiden? Kan ni tänka er ungar, på medeltiden, om man var förmögen och blev bortgift med någon kungs svågers brorson då stod det vittnen i sovrummet på bröllopsnatten och tittade på när man gökade! Kan ni föreställa er?? Eller tja... förlåt, ni kanske har någon slags fetisch om att ni vill att er gammelmormor ska sitta i sovrummet och titta på när ni har sex, vad vet jag, jag ber om ursäkt, lev och låt lev och så vidare.