2012-12-23

The day after yesterday

Dagen efter är alltid lika rolig: ligga på en säng och försiktigt andas in och ut för att rummet ska sluta gunga alternativt ligga på soffan och glo på Ghostbusters - misär! För schleten för att orka göra något vettigt men samtidigt för rastlös för att kunna sova. Underbart.

Igår?

Mjah. Så där. Hur kul kan det i och för sig bli på en liten krog alldeles intill Väsby station? Det kan bli kul, jag har haft kul där men inte igår, det var mediokert. Kämpade mest mot att inte dratta omkull som en äkta fyllkaja (vilket misslyckades, sad to say) jag är brukligtvis aldrig så drucken men av någon anledning blev jag det igår, antagligen på grund av att jag knappt ätit något på hela dagen. Pinsamt.

Och nu betalar jag priset! För det finns alltid ett pris mina barn, alltid. *hick!*

Fick dock ta emot stora mängder komplimanger från N´s sambos kompis, det var najs, han verkar... typ ha en crush på mig. Bland annat fantiserar han om mig, delgav han (eh? bör jag bli generad?) och så följer han mig på facebook:
- Jag förföljer dig på facebook...
- Va?? (skriker i örat pga. dövande basdunk)
- Inget!

En hel kväll av drucket: "du är schåååååå vacher! du är schåååå schnygg! ååå om ja inte va gift! ja vill ha dig! du e underbar!"

Hm. Ja. Men vänta nu: du har en fru mannen. Fast tack för komplimangerna! Itts najs to bi lövd.

Nu ska jag stapla till Hemköp för föda.