2012-12-20

Apokalypsen!

Okej eftersom jorden går under i morgon - vad tycker ni att jag ska hitta på för chenanigans denna sista dag i livet? Råna banken? Fast vad nöje skulle det bringa jag skulle ju inte kunna njuta av pengarna. Springa naken genom kommunhusets korridorer med bara en liten, liten tomteluva på huvudet? Hm det hör inte till top 10 på min lista över things to do. Gosa med en tiger? Mja då kommer domedagen direkt är jag rädd. Äta 20 påsar chips och supa mig redlös? Hahaha det är ju ingen skillnad från en vanlig fredagskväll! *SKOJAR!* Rita dit en gringo-mustach, gå upp till bossen och säga "ey muchacho do vara micket idiotisk hombre!"? Ja, kanske.

Äh jag tror att jag håller mig till planen och limmar dit strategiska bomullstussar över kroppen, smörjer in mig med leverpastej och springer naken genom ett hägn med hungriga björnar.

Varför handlar det mesta av mina förslag om att jag ska vara naken? Någon freudian där ute som har en teori?