2012-12-26

Love at first sight

Ja det hände mig idag. 

För ni förstår: det är med skor som med kärlek, i alla fall för oss tjejer. Man går omkring och skrotar utan en tanke på något särskilt och så plötsligt: tjong! och man ba: wow, där är de! Min reaktion när jag såg dessa skönheter var att utropa: NEJ! För jag fattade ju att jag inte hade råd, eller råd och råd jag skulle kunna köpa dem men jag har lovat mig själv att vara ekonomisk så det är även det en likhet:  Yippe! Och man vet att den där och jag skulle göra oss fantastiska tillsammans men liksom  kärleken så vill skon 99, 999999 ggr av hundra inte passa eller så är den för dyr eller så handlar det om omständigheter eller så har någon annan hunnit före och de är slut och så får man typ... nöja sig med några mediokra pjucks som man egentligen inte alls ville ha men de är ju så praktiska och fotriktiga och det är ju snöblaskigt ute et cetra. 

Hur blev den här texten så deprimerande?

Nåväl. This shoes baby. Yeah.