2012-12-20

Linda Skugge has done it again.

Wow. Hon har verkligen inte kommit över sin bitterhet. Som vi alla vet har all bitterhet sitt ursprung i osäkerhet och avundsjuka. Skugge önskar alltså undermedvetet vara en av de där bimbosarna med stora pattar.

Jag var också en sådan som Skugge under hela min skoltid men jag reagerar med att ilskna till över att någon hänger ut tjejer på ett sexistiskt sätt, inte på att jag inte tillhör den uthängda skaran. Det beror på att jag har kommit över min bitterhet.

Jag flänger inte heller med håret eller trånar och karlar blir inte vansinniga på mig för den sakens skull, snarare tvärtom skulle jag vilja påstå, beroende på karln i fråga då eftersom allting är relativt (och de karlar som blir vansinniga på mig för att jag inte fnissar och flänger med håret eeeh, varför skulle jag vilja ha en sådan karl? Jag är inte intresserad av att bli gillad av dryga och ytliga människor oavsett kön. Nej, en karl med hjärnan intakt tack!) att karlar ilsknar till på Skugge beror nog snarare på hennes egocentrerade, hatiska bitterhet och inte på hennes hårfärg eller tuttstorlek.



http://debatt.svt.se/2012/12/20/instagramupploppet-handlar-inte-om-sexism-det-handlar-om-hat/