2012-12-20

Ett helt meningslöst bildinlägg om absolut ingenting.

Ja se de snöar de va väl rolit hurra

 Stjärnan i öster hälsar herren välkommen till jorden
 Åså lite mer snö
 ännu en stjärna
 en blyg liten tomte i lussetåget, tittade hela tiden ned på sina vantar som om det pågick något alldeles exeptionellt intressant där, så sött så jag var tvungen att hålla i mig i närmsta träd för att inte springa fram och pussa de blyga, runda kinderna
 Skåden den dyra juleklappen á 700 kronor för några bitar plast i form av spiderman.
 Jag ber en förmiddagsbön om Rod Stew... eh jag menar såklart ett fint hårt paket under granen (NEJ! Suskon!! Inte ett sådant hårt paket och definitivt INTE Roddans!!! Ge er!)

Illustration över min jobbmotivation.

 Åh den som ändå fick gå på Rods konsert men vad är väl en bal på slottet, får googla på bilder av honom i bar överkropp i stället.... mmm... jaaa... Rod... låt mig få... kamma ditt brösthår...?
JA JAG SKA SLUTA NU!!