2012-12-20

Merry christmas baby (djup flämtande röst drypande av smörig honung)

Jag laddade upp den här bilden på mitt ex FB (sonens pappa alltså) med texten: "ÄNTLIGEN har jag hittat din julklapp!!". Skämtet är att han, exet, är jordens grabbigaste kille; triatlet, mekaniker etc.

För övrigt kan jag om än motvilligt se framför mig vilken sorts publik Rod har: tanter á 50+ som alla blir till sig i trosorna när Roddan smörsjunger merry christmas baby, och all they want for christmas är Roddan, naken på fällen under trädet med bara en liten, liten tomtemössa på huvudet, och kanske en på det andra huvudet också. Hähä.

Nu får jag lägga av med denna nakenhetsfixering - what is happening to me??

För övrigt 2 såg jag än gång av obegripliga anledningar en dokumentär om Roddan (det fanns väl inget annat på TV för tro nu inte att JAG vill ha Rod naken under min gran no way in HELL!) och hans band och hans gitarrist tror jag att det var fnittrade och sa att han och Rod hade haft tusentals sexuella  möten med kvinnliga fans under sina dar, ja de var så erfarna att de skulle kunna arbeta som gynekologer, ja, han sa exakt så och varje gång jag ser eller hör Roddan så tänker jag på det där och får en lätt äckelkänsla när jag associerar underlivssvamp, kondylom och andra åkommor med honom.