2013-08-26

Ööh. Lyschna på mej ungar *hick!* ta för faeeeen aschldri den där schista ölen, åååkeej?

Tro nu inte att jag har fått hjärtat krossat eller så nej nej nej nej nej nej nej NEJ! det handlar blott om en fyllegrej på en fest, nej det hände inte men det var på god väg att hända men det var tur så här i efterhand att det inte gjorde det och jag är ingen fjortis utan en vuxen kvinna och sånt här händer de flesta och sedan är det inget mer med det. Den jag nog är mest irriterad och generad på är mig själv för om det finns något som jag verkligen INTE gillar så är det att bli kalas och göra ogenomtänkta, pinsamma fyllegrejer, fyfan, jag HATART, därför sker det ytterst sällan, det var snart 4 år sedan jag var utom kontroll likt en midsommarfirande, grånad bankman i ett dåligt, miserablet äktenskap, jag åt nästan ingen mat för jag var så nervös att jag nästan gick upp i atomer och sedan några glas och man ba´ tjong! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Dionysos varför stoppade du mig inte?????? Nu är det inte så farligt, egentligen, det var inte som att jag tog av mig tröjan och dansade på bordet, nejnej inte i den kalibern alls usch... jag är som sagt mest besviken på mig själv. Jaja ´jag är bara mänsklig, även solen har fläckar etc. och ni förlåter mig väl sökrobotar? Förlåt för att jag splittrat er perfekta, gudinnegnistrande illusion ni likställde mig med, det var inte meningen och yada yada. :-/ WHATEVER! Jag är på tok för hård mot mig själv. Jag är så DRAMATISk, eh... jag förstår plötsligt varifrån min son har ärvt detta... vi blåser upp småsaker till gigantiska luftballonger och har A3-stora kravlistor på hur vi bör bete oss, varför vi är så? Beats me.