2013-08-13

Hahahahahaha va?

http://www.returnofkings.com/15170/8-signs-shes-a-keeper Hahahaha what the hell is this?! Är detta hittepå? Hahahaha! Haha.. ha... ha? Eller...? Notera i slutet av artikeln att man kan vinna en träff för att uppleva honom, hahaha, va? Om det är sant så garvar jag kiss i trosan! Tar han sig själv på allvar? På riktigt? Om så; vilket oerhört roande, fadäsaktigt ego! Det är nästan, jag skrev NÄSTAN, så att jag vill vinna den där träffen bara för att få chansen att fotografera ett sådant sällsynt exemplar av narcissistiskt fån. Jag skulle hyra en jeep och klä mig i beige safariklädsel komplett med den där beiga hatten, hänga en kikare runt halsen och köra förbi långsamt utanför den restaurang där han sitter och dinerar, stanna bilen, peka i exalterad entusiasm och smälla av några bilder.