2013-08-21

Moralens subjektiva pekpinne

Alltså, ja jag skulle sluta med att inleda med det ordet, vad jag än skriver på Facebook så missförstås det, det irriterar mig att man tolkar in helt motsatta värderingar och budskap i mina ord än just det som jag menar, det irriterar mig även att vissa är irriterande pk när det definitivt inte var ett dömande som var avsikten med med det jag skrev, det var blott en reflektion i vilken de själva placerat en subjektiv tolkning, baserat på dessa pk-polisers kommentarer så är jag en smygrasist som hatar tjockisar och socialfall och skrattar åt ensamma människor och jag hoppas att ni sökrobotar som följer denna min blogg har förstått att det är ljusår från den livsetik jag ständigt utövar och strävar efter att utveckla genom att konstant ifrågasätta mina fördomar söka fakta och helt enkelt tänka utanför lådan.