2013-08-16

N E J !

Hej hopp gummi... lopp? Var och klippte barret litegrann, de andra kvinnliga kunderna höjde lite på ögonbrynen när rakapparaten kom fram "Ska hon RAKA sig?" och ja det ska hon, men bara en liten bit i nacken blablabla ytliga trivialiteter och/men...

Jag kan inte ha de här linserna! Jag ser bananaz ut! Färgen är väl OK även om den är bright, den ser inte så här lysande ut under inomhusbelysning dock, det är inte det som är problemet, problemet är att de har en "förstärkt ring runt iris" som får den effekten att ögat ser uppseendeväckande stort ut, man tänker "Vad är det för fel på hennes ögon...??" för jag ser, jag ser attt folk tittar till på mig på ett sätt som de inte gjorde förr och så kan jag inte ha det! Jag vill inte se ut som ett freak! Faaaaaaaaaaaan 580 spänn rakt ned i toaletten!!!!