2013-08-19

Kändishoppet får mig att vilja kräkas.

Alltså ursäkta mig, men vem fan ser på detta program? Vem känner den minsta lilla gnutta intresse för detta program? Vem tycker att detta program är bra? Hur pinsamt på en skala är det inte att dessa extremt kändiskåta personer ställer upp i programmet? Kan man ens kalla detta intelligensbefriade spektakel för ett program? Jag tycker att det är så fruktansvärt löjligt att jag blir provocerad bara av att se reklamaffischerna på hon den där, vaheterhonnu Josefin? Josefin Crawford? Är det hon? När hon hoppar och liksom försöker se tokrolig ut eller vad hon sysslar med men det är bara löjeväckande! *RASAR!* Nej då. Fast det är ett löjligt program som jag inte ens skulle titta på om jag fick betalt för det, eller tja det beror ju förstås på hur mycket som skulle betalas ut, krävs sexsiffrigt belopp dock.