2014-01-22

Jag kom osökt att tänka på...

...en kille jag träffade på nätet för länge sedan och som bland det första han inledde med var hur mycket han gillade gruppsex och hur väldigt viktigt det var för honom att få ha det och att jag borde pröva det etc. varpå jag svarade att jag inte var intresserad av dylika aktiviteter men han gav sig inte för jo jag skulle älska det om jag bara provade och så vidare och då svarade jag till slut: "Du, det är väldigt trevligt att du har en för dig så fantastisk hobby som tar upp hela din vakna tankevärld, det måste vara super men jag har inte könsumgänge med andra som ett så bländande fritidsintresse att jag inte förmår prata om någonting annat, tänk att könsaktiviteter kan vara det enda intresset man har, intressant!" och då mina vänner blev han skitsur och stött (Haha!) och svarade: "Du missförstår allt det är ingen HOBBY och det tar inte upp alla min tanketid!" och ja ba: "Jaså, märkligt att det då är det enda du kan prata om" aaaaaaand...

...end of conversation!

Alltså vilka miffon det finns där ute. Karlar som bara intresserar sig för sitt könsorgans hobbyn och ingenting annat. Lustigt!

Nätdejting är en smutsig smutsig värld. Bege er inte dit. Ni kommer att få kolera. Eller syfilis.