2014-11-19

Alltså jag såg den där snubben på bussen idag igen, har han börjat stalka mig...? Eller än värre (?!) han kanske tror att jag har börjat stalka honom?

Närå. Det är bara en serie av naturliga om än pinsamma slumpmässiga sammanträffanden.

Förresten skulle han promt ha mitt nummer den där gången och jag bara: "Varför då? Du kommer ändå inte att ringa (och jag vill heller inte att du ska göra det)" så plötsligt kanske det plongar i mobilen å ba: "Hej, minns du mig? Jag har sett dig på bussen på sistone...".

Jag driver.

För övrigt vill jag förtydliga att mina tidigare inlägg om min jakt på korgen var kåseriaktiga reflektioner, beskrivningar av tillfälligt storhetsvansinne, inte några självgoda utläggningar om att jag kan få precis vem som helst för det kan jag inte och det tror jag inte och det är gott så.