2012-11-22

eeeeeeeh... okej...

Eeeeeeh... jag la upp min skandalbloggerska-bild även på min fejsbukk som skämt (ja de är vana vid mina eskapader) och han som är 45 och vill bjuda mig på båttur i sin motorbåt med happy ending ect. han som skickade ett MMS till mig i bara kallingarna för att visa sin solskada (läs: muskler och paket) hn som jag var på dejt med en gång, han har mejlat mig att jag är crazy och att det var roligt blablabla - men - sen skriver han så här och jag citerar:

"indeed! du är skön.. :)kan ju säga att min primitiva manshjärna gick igång rätt ordentligt på dina nya "implantat" trots att hjärnan ifråga är mycket väl medveten om att de är fejk.de är ju dessutom fejk dubbelt upp. :|"

Say whaaaaaat?

Jaja den manliga hjärnan kanske funkar så, det kan ni män inte rå för och jag bryr mig heller inte men... varför i allsin dar känner man att man vill meddela en som man dejtat en gång detta?? Vem kommer ens på tanken? Whats the point? Vill han antyda att han "är sugen" eller tror han att jag bara för att jag la upp denna skämtbild per automatik antyder min undermedvetna bimbo-lättfothet? Jag fattar nada.
SOm om jag skulle skriva: "Jag vet att din bild på din fejksnorre var retuscherad men min tjejhjärna gick ändå igång på alla cylindrar! :P "

Om någonm kille läser detta; hjälp mig tolka, jag fattar inte antydningar!