2014-10-29

Yepp, that´s the kinda stuff I think about.

I videon till Terrence trent D´arbys låt "Sign your name" finns det en scen där han sitter på sin motorcykel (som han för övrigt förvarar inne i sitt sovrum när han inte använder den) utanför sitt ex lägenhet och glor in genom hennes fönster medan han monotont gasar motorcykeln, ja venne men är inte det så som typ en stalker beter sig? Om jag vore hon hade jag ringt polisen.

Nu tror ni att jag är ett inbitet Terrence trent D´arby-fan, så är icke fallet, det var bara en komisk tanke som slog mig när jag satt på pendeln.

Eller så samlar jag på Terrences könshår och kedjar fast mig vid hans lägenhetsdörr och gråter och gråter: "Terrence... please... you told me to sign my name on your heart, and since I don´t have your heart - yet - I have signed it on this cow´s heart, why won´t you answer me?? Please!"