2014-10-02

Efter en diskussion med en bloggvän (du vet vem du är) började jag reflektera och kom att tänka på att jag är extremt skicklig på att lista ut vilka anonyma bloggfolk är och hitta dem på olika forum så som på fjärtbook, ibland bara baserat på pytte-pyttelite information och ibland på ingen alls, eller jo alltså; ledtrådar kan man hitta i alla texter, det gäller bara att plussa ihop dem på rätt sätt till något användbart.

Det kära vänner, är stalking på hög nivå.

Jag kanske borde sadla om och bli privatdetektiv?

Ni förstår väl att jag inte stalkar på riktigt va? Jag är blott intresserad av människor och även intresserad av att nyttja min talang för att hitta folk och information genom ytterst få ledtrådar. Det är inte så att jag letar reda på personer på nätet och sedan börjar posta dem mina avklippta tånaglar och ställa frågor om varför de inte kom på vårt bröllop som jag bokat, för vi är ju själsfränder! Inte?? Vad MENAR du?!?! Här får du en påse med en bajskorv klädd i miniatyrkläder, dina kläder, och med en urklippt bild av ditt ansikte på.

Jaja okej *anmäler mig själv till polisen*