2014-10-29

Skumma drömmar

Mitt undermedvetna verkar vara av den ytterst aktiva sorten, eller så är det bara så att jag är en person som har förmågan att komma ihåg mina drömmar väldigt väl. Nå. I natt fick jag vara med i en film som handlade om att jag hade fått ett mejl på facebook från en väns (läs:bekants) tjej som hade skrivit en mycket arg text till mig på engelska, den löd ungefär så här: "O my god!!! You are such a TRAMP!!! Why the hell do you have my boyfriend on your friend-list?????!!!! WHORE!" å ja ba: "Oh I´m so sorry, this is so embarrassing, I´m sorry, I didn´t mean anything with that I did not know that he had a girlfriend" å hon ba "Shut up you whore!! No one can take him from me and most sertainly not YOU!!!"

Och i vaket tillstånd tänkte jag att denna fiktiva facebook-väns-tjej måste antingen vara

A, sexton år gammal.
B, gravt svartsjuk gränsande till manisk

Det undermedvetna arbetar på mystiska sätt.