2014-10-31

Men... orka.


otrohetssajter

Jag tänker: att folk orkar hålla på? ORKA! Liksom. Om jag vore fatalt missnöjd med en relation så skulle jag avsluta den, det gjorde jag förresten för 6 år sedan. ja, det var jobbigt, ja, det var ledsamt, ja, det var ensamt under några år, ja, jag förlorade mer än hälften av vår gemensamma sociala cirkel och klev ensam ut i det okända men så här med allt det i backspegeln så säger jag att det definitivt var värt det. Hellre det än att kissa den jag levt med i sju år direkt i ansiktet genom att göka med någon idiot från Victoria Milan. Jag är nu inget helgon och risken/chansen finns även för mig att jag någon gång skulle kunna vara otrogen men jag skulle inte planera det taktiskt och strategiskt och köpa speciella hemliga mobiler och kläder och konton för ändamålet och däri ligger skillnaden mellan ORKA! och ärlighet.