2013-10-17

O my freakin god

Elitsinglar

Har ni sett det? Reklamen?

Jag säger bara: Herre. Gud. Och sedan säger jag: jag är glad att jag valde att lämna den där världen helt och jag vill aldrig aldrig tillbaka dit. Inte ens om jag fick betalt. Det är en smutsig buisiness och nu tydligen också en klassfråga. Jag kan se dem för min inre syn, de som är med där, hur de kuckilurar med ett glas årgångsvin medan de njuter av sin egen förträfflighet och tänker nedlåtande tankar om vulgus profanum. Fy fan. I brist på ett mer akademiskt utvalt ord. Vilken hemsk människosyn och det sorgliga är att den människosynen inte stannade kvar på sjuttonhundratalet där den hör hemma, nej, den är högst levande och vid full vigör och nu gör den sig tillkänna även på dejtingsajterna.

Vad ska komma härnäst? Sverigedemokratiska singlar? Vit Makt - dejtingsajten för dig som inte tycker att once you go black you never go back? "Ensamma höginkomsttagare" för dig med med rasistiska och icke-humanistiska värderingar?