2013-10-10

En... pseudoerotisk berättelse om en werthers original (varning till känsliga tittare)

- Ta den , taaaa den... (Gollumröst)
- Men... jag svor.... jag svor ju att inte falla...
- Ta den... ilken skada kan det göra... en liten bit... bara en liten...
- Nej. Nej tack. Jag avstår.
- Den är god... krämig... njutningsfull... sältan... sötman... (förförisk)
- Hmmm... jag vet inte... nej, nej jag ska inte ha något...
- Jag ska inte säga det till någon... kom igen... du förtjänar det... du vet att du vill... stoppa den inuti dig...
- Eh, va? Vadå...? Nej... jag... jag ska inte ha....
- Joooo... tugga den... slicka den... lek med din tunga runt dess klibbiga sötma och svälj dess sköna smälta...
- Jag... kanske... eller...? Nej... sluta, du förvirrar mig!
- Du vill inte att jag ska sluta (väser) du vill, vill, vill!
- ...sluta...
- Ta den... ta emot den! Slappna av... det kommer inte att göra ont... jag lovar... slut dina ögon...
- Men... men... (sträcker handen mot den)
- Jaaa... jaaa... just så... fortsätt... sluta inte nu... du vet att du vill... (illvilligt förväntansfullt)
- Bara... lite, då... (fattar tag i den)
- Så ja! Fortsätt nu... mot njutningen... tryck den... in i dig...
- Lovar du att vara snäll?
- Jag... lovar... (avlägset skrockande)
- Okej då... (stoppar in i munnen, tuggar)
- CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ! ! !