2013-10-09

Choklad överraskning och leksak

Köpte lite chokla´. Till min son? Nej till mig. Tre överraskningar i en eller hur var det nu? Spännande! Vad kan det vara...? *studsar i stolen av iver*

 ...det var en förbenad snurra av något slag :( *GRAVT BESVIKEN*

de där blå gubbarna är det Pockemon eller något sådant? Eller vad gillar ungarna nu för tiden? Jag vill minnas att man samlade på "garbage kids" när jag var liten, det var typ som kort man samlade på och bytte, jag gjorde det inte dock, jag samlade på bokmärken, min kompis samlade på brevpapper och jag var alltid så imponerad över hennes fina album där hon hade satt in papprena i plastfickor. Vi spelade kula också. Och lekte med lyskompisar som var som muterade djur som lyste i mörkret.


Så här ser den ut när den snurrar.
Snurr-snurr.

MVH

Lätt sinnesrubbad