2013-10-10

Eh... mens?

Asså...

Jag vet inte. Ibland går det för långt. Tjejer onanerar ibland när de har mens, ja, varför ska vi trycka upp en t:shirt om det? Är det något att stå på barrikaderna för? Vissa tycker att mens är äckligt, oftast killar/män men - och? Måste man tycka att mens är vackert? Det är naturligt och det är en del av kvinnans kroppsliga funktioner, ja, visst, men det är kiss också, såväl som mäns sperma, kroppsvätskor som kroppsvätskor, liksom. Syftet är antagligen att framföra att mens är något naturligt men det vet vi väl redan? Eller? Finns det någon som inte vet? Att mens är rött och består av blod och att det inte är kliniskt och blått som i bindreklamen, det vet vi också - eller? Gör för all del vätskan i bindreklamen röd, jag bryr mig inte, gör ni? Jag fattar liksom inte?

Finns det fördomar om mens och kvinnlig onani? Botemedlet mot fördomar är kunskap. Utbildning. Fakta. Hur denna t:shirt ska hjälpa till övergår mitt förstånd.