2015-05-23

När man är hemma mycket så kan man inte undvika att råka se The Real Housewifes of What ever då och då och jag är ju själv inte perfekt på något sätt eller vis men... va faan? Får de inte se sig själva på film? Varför beter de sig som mellanstadieelever? Fattar de inte själva hur de håller på? Hur orkar de hålla på? Jag tror nämligen inte att om jag vore en rik hemmafru och inte hade någonting annat att göra än att frisera mina papillons, att jag skulle intrigera och agera som en tolvåring.

Fast det är klart; produktionsbolaget letar ju förstås upp de mest... speciella hemmafruar de kan hitta, för om jag vore med i programmet så vore det inget program för det skulle inte hända någonting. Hur kul skulle det vara att följa en hemmafru som bara läser böcker, håller på med datorn eller glor på TV? Nä. Just det.