2015-05-22

Hej igen. Det är jag. Nu sitter jag och gruvar mig för huruvida jag var för hård mot en anhörig i en situation som hen utsätter mig för. Om det nu är hårt att rättframt säga ifrån vill säga. Det beror väl på situationen antar jag. I stället för att lösa sitt eget problem och skaffa sig en lägenhet tänker hen flytta in hos mig, lite kortfattat.

Ja ni måste ju undra vad det är för märkliga människor som jag omger mig med, mobbare och inflyttare och jag vet inte vad, ja, det undrar jag också, är jag månne en magnet för bisarrt beteende?  Vad fan vill det bisarra mig, liksom?

I övrigt sitter jag och gör ingenting. Jag har mycket tråkigt. Förutom att skriva bitska sms och gruva mig lyssnar jag på musik och tycker att mina högtalare uppför sig underligt så till vida att de höjer och sänker ljudet, ganska omärkbart men jag märker det, eller är det jag som har börjat hallucinera? Det fattas väl bara det hahahahaha (sarkastiskt skratt).