2015-01-09

Snart kopplar jag ur mig från nätet för evigt

Ibland får jag en sådan lust att bara dra ur sladden till hela jävla cybercirkusen. Jag tycker nu inte synd om mig själv som Birro, det är inte synd om mig på något sätt eller vis och jag sätter mig själv medvetet i situationen och jag ser inte mig själv som "det fria ordets partisan" eller "en hatad förkämpe för frihet" - jag blir bara så infernaliskt TRÖTT ibland för det känns som att simma motströms att "diskutera" med personer som inte vill diskutera, alltså ORKA HÅLLA PÅ egentligen, för de vill inte lyssna, de vill inte bolla tankar, de vill inte få sina åsikter ifrågasatta, de vill inte hålla sig till sakfrågan, det de vill är att sprida sin äckliga rasism.

Så tänker jag. Sedan går det väl en dag eller två och jag är på´t igen för jag kan inte hålla min mun stängd när brunskjortor mobiliserar mitt framför mina ögon. Så jag får skylla mig själv, helt enkelt.