2014-04-02

BRÖST!

Hejsan. Mina brön´ har vuxit sig så stora att de inte vill stanna kvar inuti min vita BH med storlek 75 D. Slut på meddelandet.

Är det inte lite som om en kille skulle skryta om sin penis? "Tjena min k*k är så jävla stor att den inte får plats i mina jeans storlek large"? Fast penis och bröst är ju icke detsamma, penis är en könsdel, bröst är förvisso en del av det könsliga sammanhanget så tillvida att de agerar som tilltalande attribut när det gäller parning men de fungerar även som matreservoarer, därför är bröst komplicerade och svåra att passa in i något fack eftersom de har en dualitet, sålunda blir det infekterat när feminister gör kampanj genom att bada barbröstade på badhus; man kan inte med exakthet definiera bröstens hemmahörande, vad bröst är och var de hör hemma är individuellt och framförallt intimt, därav reagerar omvärlden och eftersom män inte har bröst så blir deras barbröstade uppenbarelse inte uppmärksammad så ja, i denna fråga är det skillnad mellan män och kvinnor, jag säger inte att den ena sorten är bättre än den andra och att den ena eller den andra sorten därför bör skylas, jag säger att det finns skillnad och att bröst är en komplicerad fråga eftersom de har två roller. Och de är dessutom två stycken, höhöhöhöhöhöhöhö!