2013-11-08

I HM´s speglar är man alltid smal.

Hittade inte bara ett "benjamin" utan även denna klänning med stjärnor på samt en vit halsduk med glitter i. Känner ni nu hur modebloggsauran börjar omge mig och den här bloggen? Snart kommer det uppdateringar med bilder på latte och små små små hundar iklädda koftor inuti min jätte- jättestora Louis Vuitton (stavning) väska. Sedan kommer silikonimplantaten och barnmatsdieten och löshåret och hängandet på Stureplan.

Närå.

Lugn. Det kommer aldrig att ske. Jag ser inget fel i det dock så länge som man mår bra och inte göra sig själv eller andra illa, det är inte därför jag "hånar" eller kåseriar är väl snarare rätt ord (nej det är inget riktigt ord jag vet men ni fattar) jag gör det för att jag finner det ytterst fascinerande som mänskligt beteende betraktat. Kunde jag skulle jag göra en studie i fenomenet.