2017-11-20

Heads up - fake it til' you make it

Ni som vill åtnjuta munter läsning göre er icke besvär på denna sida idag, we are fresh out of funniness, sad to say, but have faith.

...och så plötsligt kommer 2 för mig okända personer instövlande, för jag skulle tydligen ha ett möte med dem om hur jag arbetar iom myndigheten ska tas över av en annan myndighet, jag trodde inte att jag skulle ta det mötet iom jag är en inhyrd person, men jaha nähä, jag såg ut som ett frågetecken och den ena ba; är inte *** här? Å ja ba: jo det är jag och jag tänkte aj fan hur ska det här gå men så popp som av automatik anlade jag den professionella nämndsekreterarpersonan och tjoff så gick mötet bra, vafan det får bära eller brista och när de gick verkade de tillfredsställda... eller så talar de i detta nu om min förvånade reaktion och oförberedda ansiktsuttryck, usch.