2016-04-08

En hanmyra smekte en annan hanmyra

Jag har aldrig och kommer aldrig att förstå vad det angår andra hur folk väljer att leva sina liv och i vilka konstellationer, för vad fan spelar det för roll? Så länge som man inte skadar sig själv eller någon annan? Folk i gemen är så otroligt rudimentära och enkelspårade och rädda.

Personligen skulle jag inte kunna tänka mig att leva polygamt på grund av att jag skulle känna svartsjuka, men det är jag det, och bara för att något inte passar mig så betyder det inte att det inte passar för någon annan och rent praktiskt så verkar det vara en skön livsstil så tillvida att man aldrig behöver vara ensam samtidigt som man får tid till att vara ifred i sitt eget hus, det är som ett slags kollektiv och jag hoppas, verkligen, att gud, om hen finns, har bättre saker för sig än att fördöma människors livsstil, jag menar; om hen har skapat universum, solar och planeter, atomer, kvarkar och extremt komplicerade universella naturlagar å sen ba; DU STOPPAR DIN SNORRE I FEL HÅL !! Eller: du är gift med flera människor samtidigt!!!!!

Man ba: va?

Det är som om en myra skulle tro att vi människor, om myror kunde tänka, skulle lägga oss i vilket kön det är på den myra som en av myrorna väljer att smeka med sin tentakel.