2015-07-01

Hej, vet ni? Jag måste berätta om någonting extraordinärt märkligt som hände mig nyss: jag klarade av att göra en sak som krävde tankeförmåga utan att hen behövde tänka åt mig!

Jag vet inte vad som hände eller hur det gick till, det måste ha varit ett plötsligt och gudomligt ingripande från kosmos som styrde mina händer och mina signalsubstanser, jag kan inte förklara det på annat sätt, för eftersom jag inte kan tänka själv så borde det som jag gjorde nyss vara helt och hållet omöjligt!

Nu blev säkert resultatet misslyckat för det som hen själv inte har varit inblandad i kan inte bli någonting annat än fel, det är otänkbart, hen är Alfa och Omega och att världsmakterna ännu inte har uppmärksammat hen som ju på tre sekunder skulle kunna lösa världens alla problem inklusive den ekonomiska krisen i Grekland, ja det är helt och fullkomligt ofattbart, men oavsett om allt som inte hen gör själv blir fel i slutändan så kvarstår ändock det orimliga faktum att jag, på egen hand, utförde en tankeprocess.